Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем интеркулер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем интеркулер

    Здравейте колеги!От 10 дни съм собственик на алфа 147 1.9 jtd !
    След смяна на ангренажният ремък колата някак си не може да набира както преди
    майстора ми каза че интеркулера бил пробит и дупката се виждала с просто око
    След като погледнах освен леко масалце по кулера друго не видях.Този майстор също ми каза че по електроннен път е спрян кулера за да не дава грешка на таблото.
    Каза ми че трябва нов!Само искам да отбележа че колата при форс на 4000 оборота няма никакъв дим отзад!останових също че турбото надува доста добре тръбите но въпреки това все едно не и достига гориво или взима от някъде въздух
    Помагайте моля че никаква представа си нямам от такива автомобили
    Според вас какво и е на колата

  • #2
    Смени сервиза.

    Това със спирането направо ме потресе!
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
      Смени сервиза.

      Това със спирането направо ме потресе!
      Моля ви да ми препоръчате сервиз при който да направя диагностига на двигателя в София.Може ли при запушен горивен или виздушен филтър да прави така че колата да не върви


      Comment


      • #4
        Общ технически раздел. Има си теми за сервизите. Харесай си и иди.

        Ако си 100% убеден, че след смяната на ремъка е станала така колата, определено нещо е объркано. А кулера първо се надува за проверка и тогава се мисли за решение.
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #5
          Ако ти е пробит кулерът, ще губи въздух, а няма да смуче допълнитено и няма начин да не ти пуши чернилка, ако дупката се вижда с просто око, според изцепката на този 'майстор'.
          Иди в някой от проверените сервиз, за които ти казаха вече и ще ти решат проблема.
          Това с електронното ограничение на кулера звучи доста научно (да не казвам научно-фантастично), но по същество аз си го представям да е най-много вандалско разкачане на лампата от таблото за да не свети постоянно.
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #6
            Аз ти препоръчвам по азбучен, за да няма недоволни, ред три сервиза в София, който според мен са най добри.
            Екстрийм Тунинг
            Ванто Трейд
            Лисан Сервиз

            Адресите и телефоните си ги виж там и където ти е по удобно се разбери за час.
            Last edited by fred; d.m.y г., 14:27.
            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
            Нагоре по стълбата, която води надолу
            sigpic

            Comment


            • #7
              незнам колате е взех на 98000км видях днес че горивният филтър не е сменян
              най лошото е че като е студено времето не може да се форсира повече от 2000 оборота може би парафин и болклуци има вътре във филтъра

              Comment


              • #8
                Добре де, сменял си ремък. Филтрите не са ли сменени?
                98 хил. по табло ли?
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                  Добре де, сменял си ремък. Филтрите не са ли сменени?
                  98 хил. по табло ли?

                  да по табло въздушния казаха че са го сменили както и маслото с масления

                  Comment


                  • #10
                    А горивния? Не е ли?
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                      А горивния? Не е ли?

                      не утре ще потърся някъде да взема на mahle

                      а относно мaслото на капачката пише SEleNIA

                      знаете ли в софия къде се продава и колко струва

                      Comment


                      • #12
                        Въобще цялата работа малко половин работа. Сменяте ремъци, а горивен филтър не. Най-добре да иде в сервизите, посочени в раздела и да се прегледа цялата кола. И да е ясно.
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment

                        Working...
                        X